joi, 26 ianuarie 2012

Privire spre viitor



Toti copiii sunt plamaditi din dragoste. 

Dumnezeu ne-a creat fapturi atat de minunate si ne-a asternut dragostea Lui in suflet.

Si copiii impart dragoste in jur. 

Poate unuia ii lipseste abilitatea de a canta, dar ochii lui iti canta dragoste.

Poate ii lipseste o manuta, dar ti-o intinde pe cealalta cu dragoste. 
Poate ochii lui nu vad, dar mangaierea lui te alina.

Copiii cu dizabilitati au primit dragoste. Iar noi, parintii lor, vrem sa ii invatam sa o daruiasca. Ne strangem cu totii in Asociatia COPII SUFLETE SPERANTE si mai facem un pas in evolutia lor si a noastra, a tuturor!


Ne-am propus sa construim un centru de recuperare a copiilor cu deficiente neuromotorii, modern, in municipiul Constanta, la care sa aiba acces toti copiii si unde acestia sa beneficieze de tratamente si terapii adecvate. Multe terapii necesare acestor copii nu se regasesc inca in clinicile din tara noastra, iar noi facem eforturi mari ca ei sa beneficieze de aceste terapii in afara tarii, facem imprumuturi si cautam donatori cu inima mare. Ne propunem sa strangem fonduri pentru constructia acestui centru si a unui viitor. 



Va rugam sa vizitati pagina asociatiei www.copiisuflete.ro si sa claditi impreuna cu noi!       

                                                                                                                              
Cu dragoste.


9 comentarii::

Raisa e o dulceata de fetita! Ma rog sa aveti progrese noi in fiecare zi, si sa fie inconjurata de iubire din toate partile. Se vede ca e o fetita fericita!

Draga mea, te rog sa-mi spui daca puteti colecta si anul acesta sume din declaratia 230 pentru ca vreau sa-mi rog colegii sa completeze si sa depuna declaratiile lor.

Va doresc multa sanatate si putere!

Monis, da strangem si anul asta, desi imi doresc sa nu mai avem nevoie de acesti banuti si sa ii putem dona.
Multumim din suflet pentru ajutorul tau!
Formularul de pe site trebuie insa schimbat pentru ca am vazut ca cei de la ANAF l-au modificat ieri... Am sa vorbesc cu Uka poate ma ajuta ea sa il atasez modificat.
Pupici lui Santiago de la Raisa!

Ok, bun atunci. Astept sa fie gata formularul ca sa poata fi descarcat direct de pe blog. Anunta-ma cu comentariu aici cand e totul in regula.

Multumesc!

A atasat Uka noul model de formular, insa nu il completez cu datele asociatiei pentru ca el trebuie completat de mana de catre contribuabil, dupa noile modificari.
Acum ramane sa speram ca nu vor fi formulare respinse pentru s-a gresit o cifra in cont...

Mda, am vazut si eu ca acu trebuie scris de mana. Hai ca ce bani vor fi sa fie pentru voi, vor gasi calea ;).

Eu sunt foarte dezorientata cu modificarile astea...
In Ordinul nr. 52 privind aprobarea modelului si continutului unor formulare din Codul Fiscal emis de A.N.A.F se precizeaza:"se poate utiliza si echipament informatic pentru editare si completare" (Anexa 4, lit.f, pct. 4)http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/OPANAF_52_2012.pdf
Iar pe site-ul ANAF folosesc expresia "se completeaza de mana" in dreptl explicatiilor suplimentare la formularul 230. http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF/AsistentaContribuabili/formulare#230
Eu nu mai inteleg nimic...normal explicatiile acelea suplimentare nu tin loc de lege, insa vor fi folosite de catre angajatii administratiilor fiscale ca sa refuze primirea unor formulare.

Cati acum am vazut si eu fata noua a blogului. Ce frumoasa e Raisa, ce mult a crescut, ce ochi deosebiti are! Si ce frumosi sunteti voi parintii ei, tare expresivi!
Va imbratisam cu drag!

Multumim mult Cecilia! Suntem foarte mandri de Raisa, ea este darul nostru de la Dumnezeu.
Ma bucur ca iti place cum arata blogul! Are un make-up artist desavarsit :) Uka, prietena noastra, este cea care i-a schimbat look-ul. Ma simt foarte norocoasa ca am cunoscut-o pe ea si pe voi toate!
Am vesti minunate pe care vreau sa vi le impartasesc intr-o postare spre seara cand imi permite timpul.
Va pupam

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!