duminică, 2 decembrie 2012

Sedinta foto

Raisa aproape sta in sezut!

"Aproape" pentru ca sta cu sprijin pe manute. Dar echilibrul ei este mult, mult imbunatatit! In dimineata aceasta a reusit performanta primelor 10 minute! Eu si tatal ei am fost vrajiti de fericire. Am imortalizat cele 10 minute in 100 de fotografii. Este o bucurie imensa pentru noi si o realizare extraordinara pentru Raisa! 
Ii multumim lui Dumnezeu si voua ca faceti posibile aceste minuni in viata noastra!


















Asa cum presupun ca banuiti, din prea multa mandrie, nu am putut selecta 2-3 poze, si am incarcat 17 :)

Ce cred eu ca a ajutat-o pe Raisa in acest progres, este terapia ABR pe care o aplicam de numai o luna si jumatate si prin care, Raisa a capatat o mica parte din schimbarile explicate sugestiv in video de mai jos: 
In cadrul programului NACD, chiar daca nu lucram exercitii destinate stimulariii copilului sa stea in sezut, totusi si acestea sunt convinsa ca o ajuta enorm.
Dar mai mult decat orice terapie, eu stiu ca pe Raisa o ajuta rugaciunile voastre!

7 comentarii::

Raisa!!!! Sunt asa de mandra de tine! Mi-au dat lacrimile cand am citit- 10 minute e grozav!!!
Sunt asa de mandra de voi! Ne rugam in continuare pentru si sunteti mereu in gandurile noastre!

Bravo,copila puternica! Bravo,de o mie de ori bravo!
Si asta e doar inceputul a o mie de lucruri pe care le vei putea face!
Te pupam cu mult drag! Si pe mami o imbratisam strans!

Bravo,frumos,de apreciat rezulatele muncii.Se vede usurinta cu care sta in aceasta pozitie fata de o alta poza cam in aceeasi pozitie.Pare mai relazata.Felicitari fetelor,va pupam.Doamne ajuta!!!

Raisa scumpa suntem TARE dar TARE mandre de tine! Am stiut dintotdeauna ca vei reusi! Mami, tati sunteti minunati!Va imbratiseaza cu drag, Ama si mama

Felicitari Raisa esti o adevarata luptatoare si multa putere de munca in continuare si Cu rezultate cat Mai bune Multi pupici scumpete mica

Doamne ajuta sa fie din ce in ce mai bine! Multa sanatate!Va pupam pe toti!

Felicitari mamica luptatoare mergi mai departe nu te lasa,
va tin pumnii sa va ajute Dumnezeu sa obtineti si mai multe rezultatecu

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!